Applicazione industriale è classificazione di ventilatori di raffreddamentu industriale

Ci hè da nutà chì ùn discurremu micca di ventilatori industriali per i prudutti fabbricati (cume apparecchiature di raffreddamentu è ventilazione per spazii alti cum'è impianti industriali, magazzinu logisticu, sale d'attesa, sale di mostra, stadii, supermercati, autostrade, tunnel, ecc.), È appartene à l'applicazione componente di dissipazione di calore di i prudutti di componenti industriali-ventilatore di raffreddamentu industriale.

Cumpunenti industriali, allora significa chì tali prudutti ùn seranu micca venduti direttamente à i cunsumatori, è sò cumpunenti di applicazione di dissipazione di calore o parte di cumpunenti di l'applicazione (perchè in più di ventilazione di u ventilatore è dissipazione di calore, ci sò ancu dissipatori di calore è dissipazione di calore di raffreddamentu di liquidu . È altre applicazioni di dissipazione di calore).

I ventilatori industriali di raffreddamentu ponu esse aduprati in una vasta gamma di applicazioni, chì và da attrezzature aeroespaziali à spazzolini elettrici. Tali cumpunenti di raffreddamentu ponu esse aduprati.

L'elettrodomestici è l'attrezzatura elettrica d'ufficiu sò prudutti industriali cù a più grande dumanda di cumpunenti di ventilatori di raffreddamentu di ventilatori industriali, ma anu ancu i più alti requisiti per capacità di consegna di prudutti à grande scala. Tuttavia, perchè tali prudutti sò prudutti industriali di qualità civile, i requisiti di dissipazione di calore di i prudutti ùn sò micca alti. U mercatu di i prudutti hè pienu cumpetitivu. Siccomu tali prudutti ùn anu micca esigenze elevate per e cundizioni di travagliu continuu, esigenze di dissipazione di calore, è esigenze di dissipazione di calore di l'ambiente di travagliu di u pruduttu, ùn ci hè micca troppu presentazione in a categuria di pruduttu di u portale di rete verticale di a rete di fan industriale.

E categurie di cumpunenti di ventilatori di raffreddamentu industriale elencati in a Rete di Fan Industriali sò aduprate principalmente in parechje industrie cume ventilazione, refrigerazione, riscaldamentu, automobili, tecnulugia di trasmissione, alimentazione elettronica, alimentazione UPS, illuminazione LED, apparecchiature meccaniche, apparecchiature di comunicazione, apparecchiature mediche , strumentazione, ecc., Hè una parte impurtante di a dissipazione di u calore è di i componenti di raffreddamentu di i so prudutti industriali finiti.

A selezzione di i prudutti di ventilatori di raffreddamentu industriali-raffreddamentu hè critica per a stabilità di l'operazione di u pruduttu, cume a velocità di u pruduttu, u vulume di l'aria, a pressione statica, u rumu, l'umidità è a resistenza à a polvere, u rating impermeabile, i materiali chì portanu, i parametri di certificazione specifici di l'industria, I dui sò impurtanti riferimenti per a selezzione di ventilatori di raffreddamentu per i prudutti industriali.

I ventilatori industriali di raffreddamentu sò classificati secondu a direzzione di u flussu di l'aria, è ponu esse divisi in 6 categorie: flussu assiale, flussu mescolatu, flussu centrifugale, flussu croce (flussu croce), soffiante, è supporti (frameless) ventilatori. E so caratteristiche tecniche sò e seguenti:

Ventilatore assiale

new pic1 (6)

E so caratteristiche: altu flussu, pressione di u ventu mediu

E lame di un ventilatore assiale spingenu l'aria à flussu in a stessa direzzione cum'è l'arburu. L'impulsore di un ventilatore assiale hè simile à l'elica. Quandu funziona, a maiò parte di u flussu d'aria hè parallella à u fustu, in altre parolle longu à l'assi. Quandu u flussu d'aria d'entrata hè aria libera cù pressione statica zero, u ventilatore di flussu assiale hà u cunsumu di energia più bassu. Durante u funziunamentu, u cunsumu d'energia aumenterà mentre a pressione di ritornu di u flussu d'aria cresce. I ventilatori assiali sò generalmente installati in u cabinet di apparecchiature elettriche, è qualchì volta integrati à u mutore. Perchè u ventilatore assiale hà una struttura compatta, pò risparmià assai spaziu, è hè faciule da installà è largamente adupratu.

Ventilatore centrifugale

new pic1 (5)

E so caratteristiche: purtata limitata, alta pressione di u ventu

Ventilatori centrifugi, chjamati ancu ventilatori centrifugi, quandu si travaglia, e lame spingenu l'aria à scorrere in una direzzione perpendiculare à l'arburu (vale à dì radiale), l'ingressu d'aria hè longu a direzzione di l'assi, è l'uscita d'aria hè perpendiculare à a direzzione di l'assi. In a maiò parte di i casi, l'effettu di raffreddamentu pò esse uttenutu aduprendu un ventilatore assiale. Tuttavia, à volte se u flussu d'aria deve esse rotatu di 90 gradi o quandu una pressione di u ventu più grande hè necessaria, un ventilatore centrifugale deve esse adupratu. Strictamente parlendu, i fanatichi sò ancu fanatichi centrifugi.

Soffiante

new pic1 (3)

Caratteristiche: picculi cambiamenti di flussu d'aria, alta efficienza volumetrica, longa vita di serviziu, è bona tranquillità

U principiu di travagliu di u soffiante hè chì u prucessu di cumpressione di l'aria hè generalmente realizatu sottu l'azzione di a forza centrifuga attraversu parechji giranti di travagliu (o parechje tappe). U ventilatore hà un rotore rotativu à grande velocità. E lame di u rotore cunducenu l'aria per spustassi à grande velocità. A forza centrifugale face chì l'aria scorri in l'involuciu in forma di involucru longu u involuttu à a presa di ventilatore. U flussu d'aria à grande velocità hà una certa pressione di u ventu. L'aria fresca entra è suppone da u centru di a casing. 

Ventilatore à flussu croce

new pic1 (2)

E so caratteristiche: bassu flussu, bassa pressione di u ventu

U ventilatore à flussu trasversale hè ancu chjamatu ventilatore à flussu trasversale, pò pruduce una grande area di flussu d'aria, di solitu aduprata per rinfriscà a grande superficie di l'attrezzatura. L'entrata è l'uscita di stu ventilatore sò perpendiculari à l'assi. U ventilatore di flussu trasversale utilizza un impeller di fan relativamente longu in forma di canna per travaglià. U diametru di a pala di ventilatore in forma di canna hè relativamente grande. A causa di u grande diametru, pò aduprà una velocità relativamente bassa annantu à a basa di assicurà a circolazione generale di l'aria. , Riduce u rumore causatu da l'operazione à grande velocità.

Ventilatore à staffa (senza cornice)

new pic1 (1)

E so caratteristiche: bassa pressione di u ventu, bassa velocità, grande area

U fanàticu di u bracket hè adupratu principalmente in a dissipazione di calore di u circuitu PCB. Pò esse adupratu cù u dissipatore di calore di u circuitu di u sistema per generà una grande area di flussu d'aria. Di solitu hè adupratu per rinfriscà a grande superficie di u dispusitivu per a dissipazione di u calore.

U voluminu d'aria di u ventilatore senza cornice hè aumentatu, è a posizione di u ventilatore adotta un cuncepimentu per aumentà a capacità di entrata d'aria. In listessu tempu, u fan senza cornice hà un megliu effettu mutu


Tempu di posta: Sep-24-2020