A diferenza trà u fan AC è u fan DC

1. Principiu di travagliu:

U principiu di travagliu di u ventilatore di raffreddamentu DC: attraversu a tensione DC è l'induzione elettromagnetica, l'energia elettrica hè convertita in macchinari per guidà a rotazione di a pala. A bobina è IC sò continuamente commutati, è l'anellu magneticu di induzione cunduce a rotazione di a lama.

U principiu di travagliu di un ventilatore AC: Hè guidatu da una fonte di alimentazione AC, è a tensione alterna trà pusitiva è negativa. Ùn si basa micca nantu à u cuntrollu di u circuitu per generà un campu magneticu. A frequenza di l'alimentazione hè fissa, è a velocità cambiante di i pali magnetichi generati da u fogliu d'acciaiu di siliziu hè determinata da a frequenza di l'alimentazione. Più alta hè a frequenza, più veloce hè a velocità di commutazione di u campu magneticu, è più rapida hè a velocità di rotazione in teoria. Tuttavia, a frequenza ùn deve micca esse troppu rapida, troppu rapida causerà difficoltà à cumincià.

2. Cumpusizione di struttura:

U rotore di u ventilatore di raffreddamentu DC include e pale di ventilatore di u ventilatore di raffreddamentu DC, chì sò a fonte di u flussu di l'aria, l'assi di u fan, è sò aduprati per supportà a rotazione di e pale di ventilatore equilibratu, l'anellu magneticu di u rotore, magneti permanenti, è prumove a chjave di velocità di commutazione di livellu magneticu, u quadru di l'anellu magneticu, anellu magneticu fissu. Inoltre, include ancu e sorgenti di supportu. Attraversu queste parti, tutta a parte è a parte di u mutore sò fissate per a rotazione di a tuberculosi. A direzzione di rotazione hè prodotta, è a velocità di rotazione attiva è grande hè critica. A so prestazione di regolazione di a velocità hè bona, è u cuntrollu hè simplice.

A struttura interna di un ventilatore AC (monofase) hè cumposta da dui avvolgimenti à bobina, unu hè u avvolgimentu iniziale, sti dui avvolgimenti sò cunnessi in serie l'uni cù l'altri, furmendu cusì trè punti, u puntu di serie hè a fine cumuna, è a fine di u liquidu iniziale hè l'operazione di fine iniziale A fine di u liquidu hè a fine corsa. Inoltre, un condensatore iniziale hè necessariu. A capacità hè di solitu trà 12uf è a tensione di resistenza hè di solitu 250v. Ci sò dui connettori. Una estremità hè cunnessa à a fine di u liquidu iniziale è l'altra hè cunnessa à a fine di u liquidu in corsu per furmà un triangulu. L'alimentazione elettrica (ùn hè micca bisognu di distingue a linea in diretta è a linea neutra) hè cunnessa à a fine di u ghjiru in avvolgimentu (vale à dì, hè ancu cunnessu à una estremità di u condensatore), è l'altru hè cunnessu à a fine cumuna , è u filu di messa à terra hè cunnessu à a cunchiglia di u mutore.

3. Caratteristiche di u materiale:

Materiale di u ventilatore di raffreddamentu DC: Hè fattu di materiale in lega, è a durata di a vita pò esse aduprata continuamente per più di 50.000 ore. A struttura interna di DC hà un trasformatore è un pannellu di cuntrollu principale (cumpresu circuitu di cunversione di frequenza, filtru di rettificatore, circuitu di amplificatore, etc.), chì ùn saranu micca affettati da fluttuazioni di tensione. Longa vita di serviziu.

A struttura interna di u ventilatore AC hè principalmente un trasformatore. A maiò parte di i materiali aduprati per u ventilatore AC sò fatti di aghi di scarica domestica, generalmente aghi di tungstenu o materiali in acciaio inox. Se a tensione fluttua troppu, influenzerà a vita di serviziu di u trasformatore.


Tempu di posta: Sep-24-2020